úterý 17. února 2015

Padesát odstínu šedi

Poslední dobou se hodně píše o filmu Padesát odstínu šedi.
A tak jsem se rozhodla, že bych také něco mohla napsat. 
Poprvé jsem se setkala s knihou minulý rok v květnu.
Kamarádka říkala že je to super kniha, ale ke mě prý se moc nehodilo
a že by mě to nebavilo. A já jsem si říkala, proč to nezkusit všemu musím dát šanci. 
A tak jsem to začala číst na mobilu a tak mě to dostalo, že jsem za týden měla přečtené všechny tři knížky. A nejlépe se mi četla dvojka a trojka. Tam se přece jen více toho děje.

A film? Trošku jsem měla strach jak to dopadne, ale nakonec je super. I když to není jak knížka,
ale přece jen je boží.
 Ale co mě trošičku zarazilo bylo to, že přece jen tam byly menší napodobeniny Stmívání. Ale i tak rozhodně doporučuji a hlavně si i přečtěte knížku, protože to je potom něco:-)
Anett 
A tady je odkaz na menší video je to parodie od Ellen :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat